乌鸦

意识流(重点)麻烦看置顶
成绩不好,经常失踪,画画不行,五音不全,文笔还差,挖坑会填,但你得先提醒我,冷cp爱好者(有些你保证没听说过的cp我都吃)
试图春困夏乏秋燥冬眠
每天都想着如何花式搞紫薇软剑(我嗑爆剑冢组啥的)(谁都可以是我老公就紫薇必须是老婆,没有为什么,他腰细)

魔道三生杨洋肖战以及杀铃新兰中的极端cp粉丝勿扰,我管你是剧粉还是什么东西,别来烦我,你不过来挨打我也不用理你

全职高手

Have you ever been to a place?

It's called Zurich.

There are countless famous churches,

and one that you do not know.

You don't understand why it's my belief.

I know ten years Battle,

Azurain's summers,

Weeherbs becomes grassland,

Thunderclap convinced,

Samsara unbeaten,

Nihilum ghost,

Blossoms blood scene,

301 degrees,

Mistyrain the strong team,

Wuthering ahead,

JusticeBlade first firendship,

Praisage does not fall,

Shinesheen is the king.

Whether you believe it or not,

I have seen the glory of the flowery,

the glory of the sword and the curse,

the splendour of the ghost,

the tacit understanding of the crime,

the glory of the spear.

It is the glory of their spirit,

it was my life's faith.

——If that boy's glory never strays.






梦芷:

你是否知道一个地方?
那儿叫做苏黎世。
那儿有无数著名的教堂,
和一个你所不知道的盛世。
你不会明白,那为什么会是我的信仰。
我知道十年霸图,
蓝雨夏天,
微草成原,
雷霆坚信,
轮回不败,
虚空双鬼,
百花血景,
三零一度,
烟雨强队,
呼啸前进,
义斩先义,
嘉世不倒,兴欣王者。
无论你信与不信,
我确实见过繁花血景的狂傲,
剑与诅咒的光辉,
双鬼拍阵的华丽,
犯罪组合的默契,
神枪战矛的荣耀。
那是他们的荣耀盛世,
那是我的一生信仰。
——If that boy's glory never strays.
——如果那个少年的荣耀永不散场。

评论

热度(77)

  1. 共7人收藏了此文字
只展示最近三个月数据